torsdag 22 juli 2010

Vecka 29: Torsdag - SW med Erik

1.5h SW med Erik återigen, fortsättning på passeringar.

Kändes inte bra i kroppen idag, fick hög puls redan efter fem minuter och det höll i sig hela passet (som visserligen var rätt jobbigt). Har haft lite känningar av mitt magsår sen i julas också, vet inte om det påverkar. Passet var bra, men Erik var i vanlig ordning rejält oförskämd och rent ut sagt otrevlig.

Har även lite post-träningslägers-depression, har svårt att tända om och känna någon egentligen träningslust utan något mål att satsa på. Mål kan man ju visserligen sätta upp, men det måste ju kännas som något jag verkligen vill göra. Måste (det är alla måsten som är problemet...) ta upp styrketräningen igen för att axlarna ska hålla, det vet jag också av erfarenhet, och styrketräning är ju inte det roligaste jag vet.

Lite tungt är det alltså, någon stalker som kan tipsa om hur man kommer ur detta? Vill inte gå den vanliga vägen via nerdekning, snabbmat och övervikt.


3 kommentarer:

  1. Vi tar alltid emot dig med öppna armar om du vill ta en "göra nåt annat" paus.

    SvaraRadera
  2. "men Erik var i vanlig ordning rejält oförskämd och rent ut sagt otrevlig" Min fru påstår att detta inte är sant, kan det vara så att ditt omdöme påverkats av att du inte fick vila under passet :-)

    SvaraRadera
  3. Okej, kanske inte var helt med sanningen överensstämmande ;-) Var ju tvungen att få dig att ge dig till känna som den stalker du är.

    SvaraRadera