torsdag 16 december 2010

Vecka 50: Torsdag - BJJ med Erik

Totalidioten Erik höll i ännu ett riktigt skitpass. Fullständigt obegripligt vad han skulle visa, även om det ytligt påminde en aning om mount-positionen. Någon strypteknik som aldrig skulle fungera i praktiken halkade också med. Tror alla i likhet med mig lämnade passet lite dummare än innan. Mellan hans sluddrande tirader lyckades jag till sist uttyda ordet "sparring" som vi avslutade träningen med.

Kände mig sliten och trött, ont i fossingen och lite här och var. Blev flåsig och fick hjärtklappning av lugna uppvärmningsövningar. Lite lunchrullning på fredag, sen blir det vila hela helgen. Börjar nog bli dags för en lugnare vecka snart, julen kommer väl till pass.

4 kommentarer:

  1. Haha, "lite" annan tolkning än Farbror Jits ;) Ses på lördag!

    SvaraRadera
  2. Jag kan förvarna nästa gång Erik håller i träningen, så du slipper gå på skiten.

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas du i likhet med Björn tolkade det som ett humoristiskt svar på ditt eget inlägg :-)

    SvaraRadera
  4. Jaha, du är för rolig du din lilla spjuver

    SvaraRadera