lördag 19 februari 2011

Vecka 7: Lördag - Crossfit-WOD (!)

Chockerar världen genom att dra av av en Crossfit-WOD: Christine.

3 ronder på tid av:
  • 500m rodd
  • 12 marklyft med kroppsvikten (85 kg)
  • 21 boxhopp (låg box)
Tid: 11:45

Med skadad axel har jag ingen som helst fantasi i vad jag ska köra för övningar vilket begränsar mig ganska ordentligt. Denna WOD har jag tvingats av Martin att köra tidigare, och dessa övningar vet jag inte kräver någon högfungerande axel.

Som tur är så pysslar ju grabbarna på Crossfit Uppsala med att hitta på pass professionellt, så jag tänkte anlita Martin att pyssla ihop pass åt mig den närmaste månaden. I min glaskula ser jag mig själv i fosterställning med tom blick många gånger framöver.

Klippte även ihop mina matcher från EOBJJ, det blev inte så långt då jag även klippte bort de delar där jag ser ut som en total nybörjare :-)

2 kommentarer: