måndag 19 april 2010

Vecka 16: Måndag - Morgonpass SW

1h morgonpass SW med lite tekniker från Cyborg-lägret, det var bra för jag hade glömt en del detaljer. Ganska bra flyt idag, men har upptäckt lite grejer jag måste jobba på i min halvguard...

Skulle egentligen varit i Chile idag men stoppades av askmolnet från Island. Om det nu blir av kommer nog lite vila väl tilll pass då jag har lite småskador att läka ut. Listar dem så jag kommer ihåg dem, man brukar glömma bort dem så fort de läkt ut :-)
  • Stukat ringfinger på vänsterhanden
  • Ont i en punkt i knät, verkar få ont igen om jag slår i knäskålen
  • Ont i senan som fäster tummen mot handleden på högerhanden
  • Lite känningar i höger benhinna
  • Ont i vänster sida av handen (spricka?)
Inget som hindrar en från att träna, men nog mycket för att vara störande.

Lätt hemmaträning på kvällen, handstående, maghjul, axelrehab, brygga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar