fredag 11 juni 2010

Vecka 23: Fredag - Kvällspass MMA på Tiger Muay Thai

Passet inleddes med tre ronder säck, sedan tre ronder med thailändare som höll mittsar. Min thaiboxning är inte mycket att hänga i julgranen kan man konstatera. Sedan blev det rullning i en halvtimme, kändes hyfsat med rätt bra sparring - trevligt! Tror dock inte ord kan beskriva hur mycket man svettas av att träna i denna tropiska värme.

Har också jag lyckats hyra en moppe/motorcykel för resten av vistelsen så att jag kan ge mig ut i den livsfarliga trafiken.

Återigen dags att hitta mat.

3 kommentarer:

  1. Nu är även jag bloggare, det trodde du inte. Inte jag heller!!
    Träna på och drick mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Kan det stämma, har jag fått över dig till den onda sidan?

    SvaraRadera
  3. Åh fan, i Thailand, tare lugnt med värmen och trafiken!

    SvaraRadera