måndag 28 juni 2010

Vecka 26: Måndag - Halsont och styrketräning

Åkt på årets första förkylning, kanske inte helt orelaterat till att jag är aningen nertränad samt att jag intog hyggliga mängder alkohol i helgen. Pga detta ställde jag in kampsportandet och körde ett submaxstyrkepass där jag försökte att inte höja pulsen alltför mycket.

Gymet här borta var ett intressant ställe med bodybuildern"Peter" även känd som "Thai Hulk" som gick runt och hjälpte folk, samt två monstruöst stora engelsmän (tänk 120 kg) som maxade ut maskinerna (och gissningvis inte enbart har potatis och köttbullar i dieten).
  • Knäböj 3-3-3-3-3-3-3 60.4-70.4-80.4-85.4-90.4-95.4-1o1.7 - Vikterna blev lite märkliga pga att några plattor var i lbs
  • Enarms hantelpress 3x5 22.7 kg - Tyckte det kändes lite för lätt, räknade fel på lbs->kg...
  • Powell raises 6.8 kg - Axelrehab
  • Pullups 3x6
Hoppas på att tillfriskna snabbt och kunna kampsporta igen, det är ju inte gymet jag är här för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar